5.10.2011

33: Pragmatyzm


Liczna grupa ludzi widziała pewnie TEST , który miał przyjemność pojawić się na glównej kwejka. Farmerstwo się miało uczyć, ale jednak uznało go za ciekawszy niż chemia. Trudno jej się dziwić.
Nie jest ta informacja może potrzebna nikomu do szcześcia, ale swego czasu, gdy byłyśmy młode i piękne, a najgorsze co nas w życiu spotkało to matura, śmiałam się, że przydałoby się uwieść kogoś z drukarką lub/i samochodem. To z uwagi na tony meteriałów do drukowania oraz umiejscowienie mojego wydziału. Teraz mam już drukarkę i opłacałoby się  bardziej uwodzić człowieka z drukarnią wielkoformatową. Z kolei samochodem się stoi po mieście i nie ma gdzie go parkować, więc generalnie interes byłby to dla mnie żaden. Dlatego dobrze, że były to słowa bardzo niepoważne.
 

ZACHĘCAM natomiast do GŁOSOWANIA na nas poprzez KLIKNIĘCIE NA TAJEMNICZĄ POSTAĆ. Zbożny cel jest taki... w sumie go nie mamy, bo jesteśmy złymi ludźmi.

A w ogóle to październik ogłaszam miesiacem złych ludzi.

2 komentarze:

  1. Wyszedł mi: mądry, sprawiedliwy, bezinteresowny. W sumie się cieszę :)
    Jekaterina

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście dobre zestawienie ;D To bezinteresowny chyba najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń