23.04.2012

63: Puryna i Purysta


Zabawna historia z tą historią. Ja miałam wizję, Farmerstwo nie miało, aż do chwili gdy ją uzyskało podczas ingerencji twórczych sił wszechświata i wyszło z tego coś z czego jestem zdecydowanie bardziej zadowolona i wydaje mi się lepsze.

Miałam naprawdę szalone pomysły odnośnie przedstawienia ostatniego kadru, dlatego w rezultacie postanowiłyśmy skorzystać z tajemniczego klikacza. Przez to cały odcinek ma jeszcze większą głębię edukacyjną, co niezmiernie nas cieszy.

Archanielstwo zostało skazane na 10 lat ciężkich pierdół, stąd pasiastość.

4 komentarze:

  1. tajemniczy klikacz? O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. No. Takie tajemnicze coś, co jak klikniesz to się pojawi np. Czacha Ridża. Albo puryna. Ale to taki myk jest, że się to otwiera prawie tak ciężko jak komnatę tajemnic.
    Możesz klikać po blogu jak oszalała, w najgorszym przypadku zagłosujesz na nas na topliście xD

    OdpowiedzUsuń
  3. blondi chyba dalej nie czai O.o ta ksantyna przypomina mi lata licealne - chemia organiczna

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, to moja wina. Mam jakiś kompleks niezrozumiałego poety.
    Natomiast organiczna bardzo słusznie. Powiem, że tu mi zaimponowałaś ;D

    OdpowiedzUsuń